Overzicht veelgestelde vragen
Hier vind je een overzicht van enkele veelgestelde vragen/use cases in onFact. Klik om het artikel te lezen.
pageHoe vermeld ik een gestructureerde mededeling op mijn facturen?pageHoe kan ik een tweede rekeningnummer op mijn documenten plaatsen?pageHoe kan ik mijn algemene voorwaarden toevoegen?pageHoe maak ik een CSV bestand?pageHoe verander ik de standaard volgorde van mijn templates?pageHoe maak ik een extra kolom in overzicht documenten?pageHoe kan ik mijn productlijst updaten (bv. prijswijzigingen)?pageHoe kan ik mijn login e-mailadres aanpassen?pageHoe kan ik mijn bestaande klanten, producten, facturen, ... naar onFact migreren?pageMijn bedrijfsvorm is gewijzigd, wat nu?pageKan je de productwinstmarge invoeren om verkoopprijs automatisch te berekenen?pageHoe kan ik (een) tussentitel(s) invoegen in documenten?pageHoe kan ik een foto uploaden van een aankoopdocument?pageKan ik mijn eigen productnummers gebruiken in onFact?pageMijn laatste factuur had nr.115, hoe kan ik in onFact starten met factuur nr. 116?pageHoe zie ik welke documenten ik al doorgestuurd heb naar de boekhouder?pageHoe voeg ik een snelkoppeling toe aan mijn startscherm?pageHoe kan ik een logo toevoegen aan mijn uitgaande e-mails?Last updated