E-mailhandtekening aanmaken

In onFact is het mogelijk om een e-mailhandtekening toe te voegen aan de e-mails waarmee je facturen, offertes, ... verzendt. Je kan daarbij gebruik maken van tekst en/of een afbeelding. 

E-mailhandtekening toevoegen

  • Ga rechtsboven naar je e-mailadres in onFact
  • Kies 'Instellingen bedrijf'
  • Kies 'E-mailinstellingen'
  • Scroll naar het type document waarvoor je het e-mailbericht (met handtekening) wil bewerken, en klik op 'Bewerken'

Klik op het gele potlood naast de standaardtekst om verder te bewerken.

In het vrije tekstvak van het e-mailbericht kan je nu onderaan extra tekst bij plaatsen, bv. je handtekening. 

Je kan de tekst opmaken met de beschikbare opmaakmethodes. 

Afbeelding uploaden

Een afbeelding toevoegen aan de handtekening kan door bovenaan het tekstvak te klikken op het afbeeldings-icoon. Dit opent een pop-up venster:

Om een afbeelding te gebruiken in tekst in onFact, moet deze beschikbaar zijn via URL. Heb je hierbij hulp nodig, contacteer dan support@onfact.be om je afbeelding van een publiek beschikbare URL te voorzien. 

Voer de URL in, en pas desgewenst de afmetingen van de afbeelding aan. Klik op 'OK' om op te slaan. Voorbeeld: 

In de e-mail zal dit er dan als volgt uit zien: 

Nog steeds hulp nodig? Contacteer ons Contacteer ons