Anderstalige klanten
In onFact heb je de mogelijkheid om facturen op te maken aan anderstalige klanten. Maak je bv. een document aan een franstalige klant, dan zal onFact de standaardwaarden van het document (bv. 'factuur', 'vervaldatum', ...) vertalen naar het Frans.
Om deze functie te activeren, ga je rechtsboven naar je e-mailadres: klik er op om het menu te openen.
Kies 'Apps en koppelingen'.
Bij 'Apps en koppelingen met betrekking tot klanten' klik je op de groene knop 'Activeren' naast 'Anderstalige klanten'.
Via de gele knop 'Configureren' kan je vervolgens de te activeren talen aanvinken. Duits, Engels, Frans en Nederlands zijn nagekeken talen. Voor de overige taalkeuzes baseert het systeem zich op automatische vertalingen.
Toch nog ergens een fout gevonden in een automatische vertaling? Contacteer ons via support@onfact.be en we passen dit meteen aan.
Indien je bv. bij het aanmaken van een nieuwe klant hebt aangeduid dat diens taal 'Frans' is, zullen documenten die aan deze klant worden opgemaakt, in het Frans verschijnen. Opgelet: onFact zal enkel de algemene documentwaarden automatisch vertaald weergeven. De vertaling van producten e.d.m. moet je zelf invoeren.
Heb je de configuratie geactiveerd, dan zal je doorheen onFact plaatsen tegenkomen waar teksten vertaald kunnen worden. Er verschijnen dan extra tabs per taal. Enkele voorbeelden:
Bij de ingevoerde e-mailteksten:
Bij de omschrijving van producten:
Deze vertaalde teksten zullen dan ook worden overgenomen op het gegenereerde document, in de taal van de specifieke klant.
Last updated